Nybäddat

Kände det var dax för renbäddning i sängen, så i natt blir de nya svarta som vi fick i julklapp invigda...lär sova gott...=)
Min hals är fortfarande inget rolig...torr hela tiden och ont gör det för minsta lilla svalj...nåja...dte går över, ska ju vara glad så länge jag slipper influensan faktiskt..
Imorrn kommer jag få sitta här hemma ensam, Johan åker och jobbar och jag blir hemma...dumt att träffa nån medans jag har ont i halsen, mkt möjligt att jag ju fortfarande bär på influensa smitta...inte bra att smitta folk...
Om en vecka börjar skolan igen, ska bli ganska skönt att vardagen kommer igång...länge sen nu eftersom det var praktiken precis innan skolan slutade oxå...så jag har inte gjort mkt nytta alls på väldigt lång tid känns det som...Man blir rent ut sagt lat av att gå hemma...det bara är så.
Kvällen nu kommer som vanligt bestå av tv tittande, men måste komma i säng lite tidigare ikväll då ju Johan ska upp imorrn, inte så tidigt, men han behöver sömnen han kan få...han lär va trött imorrn när han kommer hem...

Ha en bra kväll kära ni.
Imorrn om jag orkar ska jag ändra om bloggen, den röda färgen ska bort, edn känns lite för julig nu, dessutom är den ju ganska jobbig att läsa från...

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0