ont i halsen

God morgon...eller nått...
Tanden gav med sig igår efter vöärktabletter och nu känner jag inget alls..istället har jag ont i halsen och febern är kvar, den är inte hög nu heller, men den känns ju och man blir trött å slö...men men, ska ta mig till skolan ändå, börjar 10:30-15, det ska jag nog klara, är ju bara åka hem å göra ingenting alls sen, är ju ledig imorron som tur är. Inte lustigt om man får förkylningar så många som det är i klassen som går å nyser å hostar å har sig..blir smittad på en gång, jobbigt men inte så mkt att göra åt.
Igår kväll gick vi å la oss vid 9 och somnade nästan direkt, skönt kan jag lova=)

Idag fyller morfar 70 år...Inte för att han läser bloggen, tror jag inte iaf..Men vilket fall..

GRATTIS MORFAR!

Allt jag skulle hunnit med den här veckan, inget har blive gjort...hoppas jag har lite ork imorrn så jag kan fixa lite.

Nu ska jag läsa lite bloggar=)
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0