otrivin comp

Hjälper den? Nja får jag nog säga...visserligen bara sprayat en gång, men något kanske den hjälper, men inte alls så bra som jag förväntade mig...fasen jag nyser ju hela tiden då rinner ju snoken automatiskt...sprayen skulle ta bort nysningar oxå..då vore den kanske bättre...
Ska snart käka lite mat här hemma, vi väntade till kvällen då det ju är mysigast att äta då...tycker iaf vi...=)
Kyckling å ris är mumma det, det ska ner i våra magar om bara en liten liten stund=)
Sen ska vi slänga oss i soffan å jag somnar nog innan jag ens lagt huvet på kudden...är så trött...
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa d va ju d, dom här va väldigt lika pelles tycker ja, men goda iaf..Ja d e jobbigt asså, e man för dålig bör man ju inte träna men får väl se om ni kommer imorn, annars se svi ju hos mormor å morfar imorn..kram

2009-01-30 @ 19:52:54
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0