övertid

Fick inte hem min karl i den tiden jag trodde...han ringde å sa att hans avlösare inte hade kommit, så ha skulle få köra en halvtime längre...men men, han slutar nu iaf...Har ju så tråkigt så behöver lite sällskap...fastnar ju här framför datorn...inte bra...tiden bara rinner iväg ju..
Ska när Johan kommer hem dra med honom till apoteket...tänkte jag skulle prova den där nya nässprayen, otrivin comp...se om rinsnuvan ger med sig...det är ju sååå jobbigt, å det går ju åt hur mkt papper som helst...Och detta med att bli nästan skinflådd under näsan, inget skönt..så jag hoppas på att den sprayen hjälper lite.
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heeej, har läst nåt om att du va sjuk, hoppas du blir bättre snart iaf..Japp, rondellen e farlig den, å riktigt obehaglig me..:/ Jaa nu har vi hela februari ut, känns så skönt för nu hinner vi ju gå alla gånger om vi inte blir sjuka då, för nepp mamma å pappa verkar inte hller haft tid riktigt..Kramkram

2009-01-30 @ 15:22:02
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej igen!!! Nu har han gått hem den mysige grabben. Vi hoppas du kommer med imorgon jag ska göra ett försök går det inte tar jag mig en promenad. Jo det blir tufft att vara borta när man inte är helt okej. Vi ska väl försöka boka en bakdag eller vad sägs? Kram mamma

2009-01-30 @ 18:46:35
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0