På med skridskorna

Det är isbana ute...men å andra sidan så regna det ju halva natten och var dessutom minusgrader..nu är det ca -6 grader...ska man gå ut bör man gå väldigt försiktigt...Det är nästan så man skulle kunna dra på skridskor och åka, om det bara inte var så buckligt...
Johan är iväg, jag orkade inte gå upp förrän det var dax för honom att gå...så trött jag blive...

I natt drömde jag att min hals gick av...hur den nu skulle kunna göra det=) men vilket fall så vakna jag samtidigt i ett ryck å hade svinont i halsen så jag vet att jag försökte väcka Johan och tjatade om att min hals hade gått av...jaja...vaknar man mitt i natten så gör man...då kan man  få för sig vad som... Vilket fall så har jag rikigt ont i halsen, inget skönt alls...men är glad så länge det inte blir mer än så...man ska inte säga för mkt, men det verkar ju faktiskt som om jag sluppe influensan...än så länge iaf...Om en vecka börjar ju skolan, en massa nya baciller...

Nu bloggläsning å sen ska jag ringa å höra hur det är med mamma.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0