rubrik

Nu på med ett ansikte och föna igenom håret, sen är det dax att gå till bussen...känner inte alls för det...men har redovisning, så känns ganska viktigt att gå, eftermiddan har vi föreläsning om smitta och smittspridnig, å det är ju intressant..kanske jag får reda på hur många jag smittar..hehe...ne vars...
Fått i mig lite frukost nu iaf...så ska nog klara mig till lunch nu, hitta en pasta med ost opch skinksås i frysen, så den får det bli till lunch..inte ofta jag behöver ta med mig mat till skolan, men går jag till 3 så kan det behövas, annars orkar man fasen inte lyssna...
Värktabletter finns oxå i kroppen nu, så ska nog snart känna mig lite piggare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0