Så halt

Tog mig en promenad förut iaf..usch usch...där det var sandat var det ju ok att gå, men där de inte gjort det var det glashalt...fick ont i ena knät efter att jag höll på att falla i backen...stod där ni vet, armarna viftande åt alla håll, kändes som man stod där i flera minuter och att hela världen stannade upp bara för att kolla på hur rolig jag sig ut...Nåja, ramlade inte iaf, men knät vred jag till eller nått..hade svårt att gå först, men nu är det bättre. Nu är jag istället uppe på stolar och klättrar...håller på att byta gardinerna, vill ha bort julen helt och hållet nu..sovrummet är klart..bara 2 fönster kvar...det värsta är att köksgardinerna inte blive tvättade...*suck* får snällt sätta upp annat så länge så tar jag dom lite senare...dom är ändå så våriga så det gör inget om jag väntar en månad eller 2 innan de kommer upp, man blir kanske allt för sugen på våren annars.
Lite paus mellan strykning och klättring, man blir så trött av det..först stå i värmen och stryka å sen höjdrädda jag till å klättra och försöka att inte ramla ner...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0