Telefon

Det har blive mkt telefonpratande idag..typ hela förmiddan..jag som skulle plugga...=) fast har hunnit det mellan...det var inte så svår uppgift ändå, så är så gott som klar, kanske lite småändringar och renskrivning kvar, det värsta är gjort och som sagt, inte ens det var ju så jätte farligt.
Tandköttet är fortfarande sååå svullet mellan tänderna...jobbigt då det känns lite om jag råkar bita till, men annars känns jag bara mest just svullen, känns som om svullnade skulle synas på utanpå..men det gör den inte, är egentligen inte så svullet som det känns ens..fast känns väl mer eftersom det ju bli att tänderna pressas ifrån varann..eller nått...nu hittar jag på...=)

Satte en surdeg igårkväll efter att vi sett vad blir det för mat, så nu har jag precis matat den, får se om jag orkar baka ut såna där baguetter som han gjorde redan ikväll..kunde vara kul att prova å se om de blir bra...det vet man ju aldrig när man aldrig har gjort det...men alltid kul att prova nya saker...=)

Tvättstugan som gäller idag, fast tror inte vi har mkt alls som ska tvättas, egentligen skulle nog tiden knappt behövas då vi tvättade för inte alls länge sen, men vi blev så förvånade över att det fanns tvättid så tätt, så vi tog den mest för det...Får väl gå ner sen å slänga i ett par maskiner, mer än så blir det iaf inte...skönt...
Ska sen oxå börja skära kött och bryna och köka det, tänkte mig en köttgryta och ris idag, länge sen och det är ju såååå gott=)

Nu innan jag sätter mig med det sista på arbetet ska jag kolla bloggar, det brukar uppdateras ganska mkt på de flesta jag läser, lika bra att läsa igenom när man ändå är hemma, blir så mkt att ta igen sen annars.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0