varför är jag uppe nu?

Jag fattar inte varför jag gav mig upp redan..jag är ju ledig, å jag är inte rikigt bra ju...Mina planer var att sova till 9...men så blev det inte...nåja, kommer ändå att bli en lugn förmiddag...se om vi kan åka å träna ieftermiddag sen..just nu känns det inte så, men å andra sidan så brukar ju mornarna kännas värst, så vi får se sen helt enkelt=)
Ska försöka ta tag i lite städning sen oxå...om ett par timmar eller så...Saker måste ju göras, det är ju bara så.
Ska väl sätta mig å göra de där instuderingsfrågorna oxå, å jag som inte har lust till ngt alls förutom att sova, å det kan jag istället inte göra...gnälla kan jag visst oxå...förlåt.
Jag ska gnälla lite till...det ligger snö ute, inte mkt, men ändå så att det är lite vitt..känns bara så onödigt, det var vitt igår när jag vaknade oxå, men det försvann för att det var för varmt å kanske att det regnade lite oxå..vet inte, men det dåg ut som det när jag satt i skolan...blir säkert samma idag. Jag vill ha VÅR NU!
Men jag får tyvärr inte så ofta som jag vill...
Tänk att få gå ut med bara en tröja, slippa frysa, solen som värmer så där skönt, å bara våren är här så är ju snart sommaren det oxå..Längtar.
Men, just nu är det absolut inte vår ute, så jag tar å roar mig med att läsa lite bloggar istället.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0