Åska

Det blev regn och åska till slut..har regnat så fruktansvärt kraftigt dock..men men..å åskat så jag vet inte vad..fönstrena skallrade..Men för att vara ärlig så är det ganska skönt, känns som det rensat luften ganska bra=)
För en gångs skull blev man även sugen på att äta...Eftersom Johan jobbar ikväll å jag inte känner för att laga mat åt mig själv får det bli rester från frysen, tror det fanns en spaghetti och köttfärssås, det funkar alltid=)
har varit en ganska skön dag på jobbet idag, hoppas det fortsätter så i helgen nu...Å andra sidan är det ju bara 2 dagar kvar av helgen...Imorrn kväll när jag kommer hem har jag ju gjort det mesta..=)
Ska ta å läsa lite bloggar nu..har inte så mkt att berätta.
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

jag hatar detta väder inte kul med åska o regn vill ju ha lite sol ialla fall:-)

2009-07-03 @ 18:16:20
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0