Bättre dag idag?

Hoppas på en bättre dag idag..men det vet man aldrig.
Jobbar idag igen, 7:30-16...Men imorrn är jag ledig..å sen har jag hela helgen framför mig med jobb...yippi...eller inte...men ger ju pengar, å det behövs ju alltid=)
Hade en så fruktansvärd huvudvärk igår kväll, den har inte riktigt släppt, men är iaf bättre, hoppas på att den försvinner helt...Hur ska man orka en heldag på jobbet annars?
Vet att jag är lite dålig på att blogga nu när jag jobbar en massa, men jag har inte så mkt ork till å sitta här, det blir som det blir helt enkelt...
Nu måste jag börja göra mig iårdning, är ju så lätt att fastna här, men har en del att hinna med innan jag ska hoppa upp på cykeln.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!! Skönt att du mår bättre. Sandra kommer hem än sväng idag så det blir ingen tur med Johan. Ha en bra dag.Kram mamma

2009-07-16 @ 06:37:27
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Becca

Hoppas din dag blir bra vännen, här är de kanon:-) solen skiner och de kan inte bli bättre :-)

2009-07-16 @ 13:26:35
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0