denna porttelefon

Denna porttelefon alltså...
Inte en aning om vem jag släppte in förrut...
Det ringde när jag låg och sov...är man trött så är det lätt att somna framför tv:n=)
Å så ringer det då från porttelefon..hör inte riktigt vem det är, så frågar om ett par gånger, det lät verkligen som morfar..Inte för att de sagt de skulle komma, men man vet ju aldrig, de kan komma oanmälda.
Så öppnade ju...Men sen kom aldrig nån...Hum...så kan ju inte vare morfar som ringde upp...
Så nu kan man ju undra vad det var för nån jag släppte in...Kan ju vissa gånger vara bra med den där porttelefonen, men det är lite dåligt ljud i den så det är svårt att höra, skulle nästan vara kamara kopplad till den så man kunde se personen...
Nåväl...någon väckte mig, hade det vare morfar hade jag inte sagt ngt, klart att de får komma om de vill, mormor och morfar alltså, eftersom jag börjar prata om de och inte honom...
Men nu iaf, när man blev väckt av nån idiot som bara ville komma in i huset, då blir jag istället irreterad...MORR...

En timme sen är det jag blev väckt, har fortfarande inte riktigt vaknat till...Man blir ju så trött av detta väder.
Johan slutar nu, men han ska ju med bussen hem, så tar väl en stund till innan han kommer innanför dörren..lär va lika blöt som jag var förrut, härligt värre.

Kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0