God morgon...

Sov till halv 10 idag...händer inte var dag...men fick ju knappt sova i natt, så det behövdes väl...Men tror jag sovit tillräkligt för att orka med att jobba idag och imorrn, även om jag inte får så mkt sömn i natt heller..

Gårdagen då..
Gick in på systers blogg där hon skrivit att hon ville hitta på ngt med någon...då ringde jag dirket=) Så blev ikano typ hela dagen, tills Johan slutade och vi hämtade upp honom.
Köpte lite smått, par handdukar, lite isformar å en parfym till Johan.
Men roligast är ändå att bara få komma iväg och slippa sitta ensam hemma, utan prata en massa skit istället=)
Sen blev det inte så mkt gjort under eftermiddagen och kvällen.

Lider med min kära mamma. Som har det så besvärligt och aldrig får några toppen besked, göra en stor operation som kommer påverka henne resten av livet och ändå kommer hon inte bli helt bra. Livet kan vara bra orättvist.

Ska ta å kolla allsång på skansen nu, fick spela in det igår.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad sägs om en fika snart? Hört något om varorna än? Kramar.

2009-07-08 @ 22:59:08
URL: http://mariapetersen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0