God morgon

Man brukar ju säga, äntligen lördag, ledigt..men ne, inte denna helgen...
Är så trött så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen, å känner mig ganska förkyld, helt täppt i näsan och ONT i halsen...Men det får gå ändå...
Jag somnade runt halv 10 igår i soffan och gick in till sängen vid 11, tänk om jag istället lagt mig i sängen på en gång, då hade jag ju fått sömn utan avbrott och kanske kanske vare lite piggare idag.
Ska väl lite snabbt slänga i mig en macka nu.
Ha en bra dag kära ni.
Jag slutar åtminståne 15:45, så lite av dagen får jag ju fri iaf=)
Kram



Bild från igår.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha en bra dag iallfall fast du ska jobba det ger ju pengar. Kram mamma

2009-07-18 @ 08:55:40
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0