sola

Blir till å åka hem till mamma å pappa idag. Har smort in mig med en massa solskyddsfaktor, så är redo för solen några timmar=)
Blir säkert sista chansen på ett tag nu..ska ju bli svalare väder, å i helgen jobbar jag ju..Får hoppas att det kommer lite regn i helgen...fast det finns det säkert dom som inte vill ha...Sen nästa vecka kan dte få bli varmt igen, kanske inte så här varmt som typ 30 grader..men runt 25 kanske=)
Jobbar bara 2 dagar nästa vecka, så då gör det ju inget om solen vill lysa över mig=)
Ska nu ta å leta rätt på lite kläder jag ska ha på mig idag...har tyvärr inte så mkt att välja på..men ngt ska jag väl hitta.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Mollan70

Vart bor du någonstans?

Jag bor i norrköping.

2009-07-02 @ 12:43:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0