Söndag

Gårdagen var bra..Gick bara så fort som vanligt..
Blev iaf stan först när vi kom ner..gick väl där ca 3 timmar...
Lite smått köpte vi..



Ett nytt knivställ då vårt andra nästan gått i 2 delar...



Nya kuddar till soffan, vi fastnade verkligen för de där, så trots att det är lite jobbigt att gå runt och bära på kuddar fick det bli dom ändå=)

Köpte lite annat smått oxå, men inga bilder, orka inte ta kort på småsaker..

Efter stan gav vi oss in på Liseberg...Tyvärr var vädret inte det bästa, å åkte en massa gjorde vi inte..Va inne på bion, panda vision..inget annat..Men tiden får man ändå att gå när man går och tittar på allt folk.

'

Några som höll på att spela typ hela tiden när vi var där, de förflyttade sig dock hela tiden och var ALLTID där vi var...lite för högt ljud för min del, så blev lite jobbigt...



Min älskade karl=)



Jag, där har ni föresten lite av det jag köpte när jag var med mamma på stan.



Såå fint, filmade lite, men måste fixa det med youtube klipp å det där kan jag inte, så det får Johan fixa med sen...



Ballongerna var det jag ville ha på bild här...haha..lite knäpp är jag allt=)



Kollade vilka händer som passade till våra...Hans Alfredson för Johan



Povel Ramel för mig..



På bussen hem...lite trötta här...men glada...skulle tage ett kort på bara mig..men Johan ville vara med på ett hörn, klart att han fick det=)

Det får bli allt jag visar från vårt lilla äventyr.
Nu blir det ner till tvättstugan, måste ju ha lite rena kläder...
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0