Söndag

God morgon!
Fast om den är god vet jag inte, är fruktansvärt trött, ont i magen och näsan är täppt..den lilla miniförkylningen jag har kommer jag dock bara känna av de första timmarna, magen hoppas jag känns bättre snart å tröttheten, ja den får jag nog leva med idag, fast lite piggare blir jag nog än så här.
Gillar inte dessa långdagar..men det får gå ändå..bara klockan blive halv 1 och jag gjort mitt första pass så är det inte så farligt sen, kvällen brukar gå ganska fort.
Jobbar ju imorrn sen med, men jobbar kväll då, så får iaf sovmorgon, det tackar vi för=)
Måste ta å göra mig iårdning nu.
Hörs kanske senare om jag orkar..
Kram



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, gud va den där containern förstör bilden ;) Kram på dig stackare som oxå jobbat hela dagen..

2009-07-19 @ 19:45:06
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0