Sovdax

Då var det redan kväll..Vad en dag går fort..
Blev iaf lite solning, orkade dock inte så länge, typ 1½ timme, visste inte var jag skulle ta vägen..Vill verkligen ha lite regn nu..Sen vill jag dock inte att det regnar i flera veckor i sträck, men om det kunde regna en dag nu för att rensa luften lite, man kan ju inte andas som det är nu..Hemskt..Kunde väl iaf blåsa lite, det gör det ju annars så bra, men aldrig när det är sån här värmebölja.
Ska upp vid 5 imorrn bitti, så ska försöka sova nu...Vet inte alls hur jag ska lyckas somna, men lägger jag mig nu så somnar man ju kanske av ren utmattning om ett par timmar och på så sätt får jag någorlunda mkt sömn iaf...Har ju en ganska tuff helg framför mig, imorrn 6:45-15:45, lördag 7-21:30, dock delat pass, är ledig 4 timmar där emellan, men hela dagen är ju ändå förstörd..och blir ganska många timmar, sen på söndag är det åter dax för 6:54-15:45...Tuff helg, men det går, ger ju pengar om inte annat=) Å så är jag ju ledig en massa nästa vecka..ledig måndag och tisdag, jobbar onsdag och torsdag å sen ledig fredag-söndag...Så härligt...ska njuta...för sen börjar heltiden..2 veckor i rad med jätte många timmar, ena 48 timmar och den andra över 50 timmar...
Se om det blir Göteborg nästa lördag..kan åka superbilligt, 50 kr per person...Helt ok..Hoppas det finns plats kvar till oss=)
Mycket text nu, förlåt..Jag vet att det är jätte jobbigt med en massa rext som sitter ihop..
Men avslutar ändå nu..som sagt, ska försöka somna..
Kram på er.



Syns väl inte så tydligt, men det var en Jätte stor duva utanför fönstret här..undrade först vad det var för monsterfågel..Synd ni inte kan se hur stor den verkligen var..


Kommentarer
Postat av: Lindis

ja hatar dem!!! äckliga fåglar!!! blääää

2009-07-02 @ 22:53:40
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0