Var tar tiden vägen?

Visserligen sov jag bort en bra stund av förmiddagen idag...men ändå, vet inte alls vad jag gjort av tiden..
Såg på allsång på skansen, pratat med mamma, diskat, städat undan lite smått, pratat med Johan och lagar nu mat...Har inte en hunne duscha av mig en...å jag börjar om ett par timmar...Nåväl, ska snart äta nu iaf, så får jag fixa det sista sen...Man tänker när man börjar först 16 att man har hela dagen på sig, men ändå går tiden så otroligt fort...
Kommer säkert hinna börja regna innan det är dax för mig att gå mig ut oxå...Va ganska fint förrut, men nu blir det mörkare och mörkare...SÅ typiskt..
Måste säga det ska bli skönt att jobba..gillar att jobba kväll, lite mindre stressigt och man tar allt lite i sin egen takt...=)Sen är det klart att vara hemma på kvällarna är guld värt, få umgås med Johan å bara ta det lugnt lixom..framför allt nu när Johan inte jobbar så många kvällar.
Det var allt för mig just nu...Troligtvis inte tillbaka förrän imorrn nån gång.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0