Dagen

Den här dagen har försvunnit fort...
Va i skolan först, typ en timme, sen hem det bar, åkte bussen som gör att jag får gå en bit hem...en liten promenad i värmen...
Hem å plugga lite och ta tag i disken.
Sen var det nästan dax för Johan att komma hem.
Åt lite å sen tig oss en promenad, den blev inte lång, allt för varmt att gå en dag som denna.
Hem å ha det lugnt å skönt istället, satt å pratade med pappa i typ en timme...
Halv 8 hos mig väntar vi på att det ska börja nu..är ju ett tag kvar dock..
Fick en lustig värk i ryggen nu när jag satte mig...typ precis brevid ryggraden ganska långt ner...mysko värk..men det går väl över...får man hoppas=)

Tänker på min kära mamma som inte alls mår bra just nu...
Hon har ulcerös colit...hon får skov precis hela tiden, måste vara hur jobbigt som helst att behöva springa på toa HELA tiden och dessutom då att det kommer en massa blod...
Lider med dig mamma.

Ska ta och umgås lite med Johan nu.
Ha en bra kväll.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ha en jätte bra dag och hoppas att dom kan hitta felet på bilen. Kram mammma

2009-06-02 @ 06:59:23
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0