Eftermiddag

Vad en dag går fort...
Först jobbet då, gick bra, va ju min första riktiga dag, men inga problem, går ju alltid att fråga nån om det är något man undrar över.
Sen blev det hem och äta mat med Johan, satte oss framför tv:n å jag somnade en stund, vaknade av att syster yster ringde, sen satt jag å pratade med henne i typ 1½ timme...ovanligt att vi pratar så länge...ehum..=)
Å nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på..
Skulle vare ledig imorrn, är jag typ oxå, men ska in klockan 3 och få deligering..kan ju vara smidigt, jobbigt att springa runt och få tag på nån annan som kan ge medicin.
Vid halv 7 kommer Johan hem, då ska vi åka iväg å handla lite, behöver ha hem lite mat..ganska tomt i kylskåpet kan jag lova.



Visserligen var vädret här inget vidare och sanden piskade mot benen...men längtar ändå tillbaka...framför allt nu när det är så fint väder, kunde det inte varit så här soligt och fint förra veckan?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0