God morgon

Fast god är det inte, jag är så trött så jag vet inte vad..
Höll på att slänga ut Johan inatt, på riktigt..han har inte vare tyst ngt alls i natt, detta eviga snarkande, jag blir galen, jag blir tokig, vet inte var jag ska ta vägen när jag inte får sova, det är hemskt..

Vi ska väl snart nu ta oss iväg å träna, motivationen är dock inte på topp och blir inte bättre när man har en tjurig karl som abslout inte vill träna...Men iväg ska vi, men vore ju lättare att ta sig iväg om Johan inte stretade emot så..Man får sporra varandra...Men nej nej, Johan ska bara tjura...
Svar Ja, jag är lite irreterad idag...
Ni kan ju tänka er, först får man inte sova för att karl sabbar ALL sömn för en, å sen är han tjurig för att vi ska iväg å träna..Tro man blir irreterad då..
Ska lite snabbt kolla bloggar å sen äta frukost å sen iväg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeen så dum han e, som sagt man ska peppa varandra å orka gå iväg då iaf, inte streta emot, fy där Johan..;)Men bra att ni tog er iväg ändå..Kram

2009-06-03 @ 10:32:19
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0