God morgon?nja

Började i natt vid 2 tiden att jag mådde lite smått illa, inga kräkningar med dock från andra hållet..
Och så har det forsatt..
Har väl troligen fått i mig nån bakterie eller så...mår inte illa eller så längre, utan mest att magen gör uppror..Det är såna här dagar man vet hur mamma har det JÄMT...stakars.
Pappa kommer å hjälper mig laga punktering på cykeln idag...han är å tränar nu innan..ringde å rådfrågade mamma om jag vågade ha upp pappa, men det tyckte hon, behöver ju inte så och andas precis brevid honom..Å kunde ju vara skönt att få ordning på cykeln så jag kan ha den till jobbet istället för att behöva gå..Går ju bra mkt snabbare att cykla, även om det inte tar nån jätte lång tid at gå heller..
Får hoppas att magen lugnar sig tills i eftermiddag/kväll, så jag slipper sjukanmäla mig...Det funkar ju lixom inte med diarrér när man jobbar så..kan ju inte springa ifrån när som helst...å sen när man inte rikrigt vet vad det är heller, om det smittar eller ej, då är det bäst att vara hemma, men det kan ju lika gärna lugnat sig till eftermiddagen.

Hade först tänkt jag skulle följa med pappa hem för att sola, men det får vara..det kommer fler tillfällen..förhoppningsvis ska det ju inte regna hela sommaren sen...Å jag är dessutom ledig i helgen då det oxå ska vara fint väder.=)

Ha en bra dag i solen kära ni, som det är just nu håller jag mig nog inne tyvärr.

Kram



Kommentarer
Postat av: ida

hej

ni verkar ha haft det bra på semestern =)

hur går jobbet då? trivs du?

Kram

2009-06-24 @ 10:23:34
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Lindis

krya på dej!

2009-06-24 @ 16:49:25
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0