Har trååååkigt

Har ingen ork och ingen lust och ingen jag vet inte vad...Tråk idag som gäller känner jag..
Sutte å fyllt i lite papper till csn så jag får lite pengar därifrån till hösten oxå..Är ju inte många kronor, men ska ju så klart ta det man kan få..nästa termin kommer jag säkert behöva köpa några böcker oxå...så pengarna lär behövas.
Kanske skulle man slänga sig i soffan en stund och halvsova...Vore inte dumt alls...Vore skönt att börja skära köttet i småbitar, men det är ju så klart fortfarande stenhårt...glömde säga till Johan imorse att ta upp det..Typiskt...

Läste på corren att det var en som hade fallit från en balkong igen...denna gången här i Linköping, i Johannelund..nästan där jag bor ju...Vågar man gå ut på balkongen är den stora frågan...
Har aldrig hört om det förrut, att balkongerna rasar ner eller som i detta fallet hade väl typ halva gått sönder, å sen helt plötsligt så händer det 2 fall jätte tätt..läskigt...
Fast jag funderar ändå på att dra över mig en filt och sitta där ute och läsa lite...få lite frisk luft men kanske vara liiiite skyddad mot blåsten.
Borde kanske städa istället...egentligen...fattar inte hur dant det blir så snabbt...tycker jämt man går och plockar..men så låter man bli några dagar å så ser det ut som om det hade smälts en bomb...hehe...nästan iaf...
Fast tar jag tag i det så ser det vettigt ut på typ 5-10 minuter...så extremt dant är det ju inte... Men det känns så när man låter reklamen ligga framme på bordet, lite andra papper som ligger där, man har dragit av sig en tröja och lagt i soffan eller hängt på en stol i köket... Genast så ser det ostädat och tråkigt ut...
Men kan ta å plocka sen medans köttet kokar...kanske kan ta å damsuga med stora damsugaren då till och med...ergorapidon får ersätta den ganska ofta...men man måste ju komma under soffan ibland oxå...
Bara så jobbigt att gå runt med en stor klump när man istället kan gå runt med något som inte är större än en sopkvast...
Ne, på med lite varmare kläder och torka av en stol på balkongen och det blir till å sitta å läsa en stund.



Kommentarer
Postat av: Lindis

åh de låter som om ni har de precis om vi... något skröp här och något där... och sen lilla dammsugaren fram!! :p

2009-06-02 @ 15:58:19
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0