Sängen?



..ta mig till sängen...
Men så många procedurer innan ju...Sminka av, borsta tänder, gå på toa, dra till lakanen, öppna fönstret, släcka lampor, rycka i dörren 4 gånger ( ja, jag är lite knäpp, en fix idé) kontrollera spis och kaffebryggare...(kan man blir för noga?), å så ska man vända och vrida på sig innan man somnar, å när jag väl har kommit till ro...då börjar snarkningarna, å jag börjar lite försiktigt att putta lite på Johan...efter att varot lite försiktig med puttarna så börjar tålamodet tryta, så nu puffar jag lite mer...å när det är gjort ett bra tag är jag så trött att jag inte orkar röra armarna längre...så börjar skälla på honom istället...Men inte hjälper det heller..Har man tur så tystnar han en halvminut, å då är det bäst att hinna somna, värst är när man då måste upp på toa igen...då är det bara börja om...Låter härligt va?
God natt på er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaa d låter sååå härligt :) Skulle bli toookig på att sova brevi nån som snarka bara lite å d gör ju inte Johan direkt så då skulle ja fan bli galen å låta honom sova på soffan tillslut tror ja..Men hoppas du får sova nogerlunda i natt iaf..

Å ny bloggdesign oxå, alltid kul me nåt nytt..Funderar på att ändra min me, bara orken som ska finnas me..Kraaam

2009-06-03 @ 23:21:21
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nee gud ne vi passade bara på när vi ändå pkte me bilen, så har vi ett lager hemma..Skönt att slippa gå t systemet så fort man vill ha en cider..Japp d gör vi =)Kram

2009-06-03 @ 23:30:40
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0