Tisdag morgon



Jag är riktigt trött idag...
Ev skulle jag åkt med mamma å tränat, men hon är inte riktigt bra, så hon skicka ett sms vid 6 tiden att det inte blir nått, så då somnade jag om istället, sen ringde hon vid 7:20 eller nått å väckte mig..Sen var det ingen idé att sova ngt mera..Men det gör inget, måste ju upp nån gång...=)
Om nån timme kommer mamma förbi, ska då skjutsa henne till massage, hämta henne en timme senare och sen åka ut till tornby en liten stund.
Johan jobbar HELA dagen idag...7:40-19:38...Synd när man är ledig hela dagen, men det får gå ändå=)

Nu står det iaf på skatteverkest hemsida att skattepengarna är påväg..bara se när de kommer till kontot oxå...Passar perfekt nu när vi ska till Danmark...Fast å andra sidan fanns redan sparade pengar..men ändå=) Är ju alltid härligt när det ramlar in en massa pengar, säg den som klagar på det lixom..=)
Ne, ska väl försöka få i mig lite frukost nu.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lindis

vi kunde ju ha lekt idag då...:P fikat eller nått, ja e med ledig. o robert e inte hemma:P

2009-06-09 @ 11:05:26
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Sandra

D e Jenna Jamesons Att älska som en porrstjärna, hon berättar verkligen hela sitt liv, öppnar upp sig totalt..Kram

2009-06-09 @ 14:52:07
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0