tråååååk

Den här dagen bara flyter förbi..
Börjar jobba om 5 timmar, är ju lång tid egentligen, men känns som om det är jätte snart..
Orkar inget..helt slut i värmen, tar det lugnt så jag orkar kvällen sen, kommer nog knappt orka ändå, men måste ju gå.
Riktigt mörkt har jag det här i lägenheten, persienerna är neddragna och i princip inga lampor är tända, varför gör mer värme lixom? Lider redan som det är..
Johan kommer hem vid 3 sen..så typiskt..lagom till det är dax för mig att cykla iväg, men ska inte klaga, han är ledig tisdag och onsdag å jag slutar 11 imorrn är ledig onsdag...Se vad man ska hitta på då.
Pratade precis lite med mamma, skönt att fördriva tiden en liten stund, även om det inte blir många minuter...
För varmt för att gå ut och gå..å de sa idag på vädret att solen ska hålla i sig till nästa helg..så i 2 veckor till ska värmen vara...Kunde komma nån skur där emellan...Jag behöver inte ha regn, men gärna nån dag med lite moln på himlen, eller sol och moln, vill ju ändå ha fint väder, men som det är nu är det ju olidligt..
Börja fundera på lite mat sen oxå...Blev köttfärs över sen igår, så kokar kanske till lite pasta, funkar alltid=)

Ett riktigt klago inlägg..men så blir det ibland..kan ju inte alltid vara pigg å glad..



Här skulle jag vilja vara just nu...på en härlig strand i denna värmen...då skulle inte ens jag klaga på värmen..
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aha, dks va varmt sååå länge..Fast d gäller nog att inte klaga för snart är d bara kallt å tråkigt säkert..Kramar

2009-06-29 @ 11:19:48
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Becca

Tack, vad fina bilder du slänger upp nu och då:-)

2009-06-29 @ 18:45:05
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0