Uppdatering 2

Fortsätter med en till uppdatering och berättar lite...
tar ju sån tid att lägga in bilder, så därför delar jag upp inläggen lite...



Favoriter i stugan...Johan, Anders å pappa spelade en massa...vi andra inte lika mkt...



Cola som ser ut som kolsyrat vatten..men som verkligen smakade cola..mysko att dricka kan jag lova...man försväntar sig inte att det ska smaka cola..



Fläder som vi hade ganska mycket av runt huset...



Det där extremt nyttiga fikat hör ju till när man är i Danmark...ehum...Följer lite bilder på alla nyttigheter, över här är det maräng, 2 stora maränger med choklad i och grädde med choklad i mellan så de sitter fast med varandra..oerhört gott, men oxå jätte mäktiga..



Jordgubbstårta



Chokladkaka med chokladglasyr



Å så nån chokladlängd, nån blandning av vetelängd och wienerbrödslängd typ...
Nyttigt det ser ut va?



Gubbar på ett hus i Varde..häftiga och sååå fula ju=)



Tyckte kyrkan var så fin i Oksböl, så var tvungna att ta lite bilder..Tyvärr är ju vädret inte det bästa där..hade vare finare med klarblå himel...men men..



När vi var i Vejers var vi ju tvungna att köpa glass...de har jätte god glas där=)
Den lilla är min och den stora är Johans...Jag skulle ALDRIG få i mig en sån där stor glas...Knappt jag fick i mig den jag köpte ens..



Huset ser väldans rakt ut va?
Tyckte det var häftigt..men vet i 17 om jag skulle våga mig in i det där huset...=)



Tog en bild på mamma uppifrån ett av loften vi hade i stugan...tyckte den var lite häftig=) Mamma ser så liten ut=)



En del fint väder hade vi iaf...satt ute och åt tacos, tror det var på söndagen...



En ganska fin bild på himlen, tycker iaf jag...=)



Ser det härligt ut eller vad?



Ser lite ut som om Johans ena sko är påväg att gå iväg...



Havet är ju SÅ vackert...har tagit en massa bilder, men lägger inte ut alla just nu...men ni kommer säkert att få se fler...=)



En tur ner till Tyskland blev det oxå...Ser kanske inte så mkt ut..men det där kommer att räcka LÄNGE för oss..iaf en vecka eller två..haha...nej nej...MYCKET längre som tur är...=)

Det var allt för denna gången...Mer bilder får det bli en annan gång...om det blir senare idag eller imorrn eller nån annan dag, det visar sig...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad god saker och fina bilder :-)

2009-06-21 @ 16:32:53
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0