blåsigt

Gav mig ut en stund, såg så varmt och skönt ut, å lite mer än 8 grader, underbart...Så kommer man ut och väntar sig solstrålarna..men hallå...var tog solen vägen? Å 8 grader kändes det ju inte som..det blåser för fullt...blev en lite promenad ändå så klart, hade ju tagot mig ut...
Solen lyste med sin frånvaro hela tiden medans jag var ute..men nu då...jo nu tittar den fram igen...*suck* det är inte meningen att jag ska få njuta av solen tydligen..
Johan sa till mig att jag ju kunde sitta på balkongen...jaja ja...det finns det ju mkt mening med...vi har ju ingen sol där ändå ju...å sitta där i skuggan å frysa, det känner jag ju inte direkt för...
9 grader är det till å med ute...men det ska ju inte hålla i sig tyvärr...ska ju bli kallt igen, imorrn tror jag det bara skulle vara ett par grader, trist när man får en dag som är lite varmare, för visst att det känns kallare än de där graderna det är pga av blåsten, men det är ju ändå så mkt skönare än när det bara är ett par garder varmt.
Börjar bli hungrig nu..undrar vad man ska stoppa i sig till lunch..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0