datorer...

Satte man sig här vid datorn, är ju ensam hemma nu igen...å helst plötsligt så slutar internet funka...morr lixom...Så försökte å försökte, inget verkade vilja funka...men startade om datorn och nu verkar det vilja funka igen, tack för den!=)
Följde med Joha ner till bussen förrut när han skulle åka, tänkte jag skulle ta mig en promenad samtidigt, det var så soligt och fint, klarblå himel, kan det bli bättre..fast när vi kom ut så hade det blev fullt med moln och solen syntes inte till alls, så det var inte så skönt ute som jag trodde...nåja, 40 minuter ute blev det iaf, så alltid ngt.
Nu får man sitta här hemma och lyssa på vår kära granne som skriker att han ska "döda alla jävla idioter" Trevligt att sitta och lyssna på...egentligen är det väl så man skulle ringa och anmäla det där...sånt där vi hör hela tiden, bara lite rädd för att möta idioten i trapphuset, han bor ju trots allt i dörren brevid, å jag har inte en aning om hur han ser ut ens..kanske lika bra det på sätt och vis...
Nu då..blir väl ett tag till här vid datorn, sen slänger jag mig nog i soffan..=) Är så trött idag...
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Becca

nämen vilket minne ja har :-)

Imponerad trots min ålder :-)

2009-03-04 @ 15:50:34
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! ja dessa datorer som bara ska strula varför. Ha en bra kväll! Kram mamma

2009-03-04 @ 17:30:15
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0