God morgon

Onsdag morgon..Trött är jag, men kunde inte sova längre..typiskt.
Svinkallt är det ute..-11 grader när jag kollade sist..hallå, våren, var tog du vägen?
Solen skiner, men när det är så här kallt går det ju inte att gå ut, burr..
Johan är iväg å jobbar några timmar med kommer snart hem igen för att vara hemma ett tag innan han ska iväg ikväll igen.
Nu ska jag fortsätta tjata..
JAG VILL HA TILLBAKA VÅREN NU!!
Vill slippa se snö..=(



Nåja, det skulle vara kallt den här veckan har de sagt, får väl hoppas på nästa vecka helt enkelt...

Ska läsa lite bloggar nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Läget då bätte eller? Snart dax att lufsa ut i denna kyla brrrr.Ha en bra dag. Kram mamma

2009-03-25 @ 09:25:30
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaja, okej nee d va Anders som sa d bara, emn då fikc ni ju jävligt bra iaf då..Ja vet ju inte riktigt om malins mamma ska me, men ja kan ju hör ame malin så får vi se, för som sagt 5 i bilen kan ju va lite sådär..Kramar

2009-03-25 @ 10:03:11
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0