God morgon

Lördag morgon = träning, ska få i oss lite frukost å så innan vi åker.
Sen vet jag inte alls vad som händer idag..vi får se helt enkelt.
Trött är jag...å lite ont i halsen och örat har jag...näsan börjar lite smått å rinna med..*suck* Ett par värktabletter hjälper mig nog genom dagen=)
Grått å trist är det ute..så mkt skönare om solen vore framme...snön smälter ju lite lättare då oxå...om det inte blir regn som Johan hade hört det skulle bli idag, då försvinner snön tokfort, fast det blir ju en väääääldigt trist dag på så sätt..
Nehe, lite frukost å så nu då.
Kram

Kommentarer
Postat av: ida

blev inte magsjuka igen för Jesper. han pigga på sig direkt o kräktes bara en gång så förmodligen va det det stista som kom då för nu är han som vanligt. överallt och ingenstans... :)

hoppas du snart piggar på dig

Kram

2009-03-28 @ 07:54:58
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0