God morgon

Vaknade vid halv 6 idag, jätte pigg, men vägrade gå upp så tidigt när jag ändå inget ska göra, somnade tydligen om för halv 9 blev jag väckt av telefonen, då ringde mamma.
Alltid skönt att få sova, men det lustiga är ju att jag ändå är så trött..
Idag ska jag fixa med en del grejer här hemma innan Johan kommer hem, han slutar tidigt idag igen=)
Eftermiddan vet jag inte än vad vi ska hitta på..vi får se helt enkelt.
Min rygg känns fortfarande ganska mkt, men på ngt sätt vänjer man sig så man märker knappt av den ändå, känner den mest i vissa lägen eller om jag tänker på det så känner jag att jag har ont...nåja, det går nog över nån gång, lite jobbigt är det ju dock.
Lite bloggläsning och sen frukost står på schemat först.'
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0