God morgon

Åter morgon..
Har fått springa en del i natt, men ändå inte så jätte farligt som det kan vara.
Orkade inte skriva igårkväll sen...hade så fruktansvärt ont i magen, den biten känns bättre nu iaf..kommer nog bli bra snart, har ju redan hunnit få i mig 3 tabletter av 14. En massa tranbärsjuice dricker jag oxå, allt för att bli bra så fort som möjligt.
Lördag är det ju, i vanliga fall en dag att träna, men det blir inte det idag, inte så snabbt inpå att jag börjat med antibiotika..är inte hela världen, har ju hunnit med 3 gånger den här veckan ändå.
Vi ska väl idag ta oss upp till invigningen av nya coop extra idag..annars är inte så mkt planerat, ska försöka ta oss ut på nån promenad oxå, om jag känner att jag klarar, men bara man inte går för långt ska det säkert gå.
Ska ta å läsa lite bloggar nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0