God morgon

Ny vecka, fortfarande inte vår...=)
Vaknade av såna jäkla magsmärtor så det gick inte att sova mer, så strax före 7 steg mina trötta ben upp ur sängen.
Borde kanske ta mig till apoteket och köpa värktabletter, har hemma, men inga som hjälper, Johan tycker jag ska proppa i mig alvedon ändå, men jag anser att det inte finns nån mening med det när de inte hjälper, varför äta tabletter utan att de gör nån som helst nytta lixom?
Johan slutar vid ett idag, så eftermiddagen har vi tillsammans, gillar när det är så=) På så sätt har han ganska tur med tider, mest jobbar han morgon och förmiddag, å sen nån gång ibland eftermiddag, kväll och natt, men inte så ofta. Bara det där att det skulle vara bra om han fick lite längre dagar så han slapp jobba 6 dagar i veckan istället för 5 för att komma upp i heltid...Man behöver ju faktiskt lite ledighet ibland med... Men han får kämpa på så här på timmar nått år till så blir det fast tjänst sen, skönt det, bara hoppas att jag oxå får ngt sen när jag är klart med skolan.
Va ett tag sedan jag visade bilder på vår lägenhet..kanske skulle ta några sen.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa d e ju jobbigt att ha sån röra med allt men kommer nog ta lite tid med alla mina recept oxå, ska ta kort på allt ozå efterhand så man ser va allt e me. Men d e klart att allt d blir jobbigare å skiva allt för hand..

Jaa ja baraaaa jobbar, fast idag e sista jibbiga dan på länge iaf..

Föresten va fick Johan av sin familj då, ja har ju tyvärr inte hunnit läsa ikapp allt emen Anders har för sig att d inte står..:/ Kramar

2009-03-02 @ 08:58:39
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0