Grått

Denna dagen som började så fint, det är så grått det bara kan bli..trist, hade hoppats på en riktigt rikigt fin dag..men men, man fick ju se solen lite grann iaf=)
Kom precis på att den här dagen snart har gått,det är ju faktiskt bara 2 timmar kvar tills Johan slutar=) Skönt när dagen springer iväg faktiskt=) Iaf när man är ensam hemma.
Det har inte hänt så värst mkt alls här hemma idag, men jag är så fruktansvärt trött, går inte beskriva tröttheten, skulle jag lägga mig skulle jag somna på en gång, kanske skulle vara skönt på ett sätt, men det är ju det där med att vakan igen, det är ju så jobbigt, brukar ta mig flera timmar innan jag är normal igen...tycker inte att det är värt det, kommer i så fall ha så svårt att sova i kväll sen oxå.
Ska väl ta tag i disken som står kanske, orkade inte ta frukostdisken förrut...å har inte ätit nån lunch än heller...känns onödigt att göra det nu, kan lika gärna äta när Johan kommer hem.
Kram



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Vad blir det för mat? Du är slarvig med att äta var rädd om dig. Kram mamma

2009-03-16 @ 16:33:20
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Linda

åh när ja drog upp persinnerna i morse (6.00) så såg jag en underbar orange himmel. så fint... och på jobbet har ja suttit lite "i smyg" och solat. så underbart, men som sagt, vart tog solen sen vägen? suck... har svarat på FL igen förresten :p kram

2009-03-16 @ 16:43:31
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0