Huvudvärk som vanligt...

Huvet värker som vanligt...jobbigt är det...skulle verkligen behöva ta mig till en optiker tror jag...är rätt säker på att det är synen som spökar...eller att jag ser sämre, det vet jag å när man ser sämre brukar det ju vara huvudvärk som kommer...
Men vill inte gå till optiker än, väntar tills de har erbjudande då man får 3 par till priset av ett...2 vanliga glasögon och ett par solglasögon...Blir ju väldigt billigt på så sätt. Känner ju att pengarna inte rikigt finns till att slänga ut på glasögon..men måste man så måste man, men går ju välja lite billigare alternativ då=)
Farmor ringde idag och frågade om de får komma upp på fredag, klart de får det, de kommer vid 12 så det får ju bli nån mat oxå...bara frågan vad man ska bjuda på...De äter ju inte ris heller...det är ju typ det enda vi äter ju...å pasta...hum...nåja..ska nog komma på ngt, det löser sig alltid...Johan kanske har nån jätte bra idé.=)
Tänkte jag skulle fixa något ätbart här hemma nu snart oxå, Johan ä ju hemma om nån timme, då ska vi bara få i oss något och sen iväg å träna. Så det är väl vad jag ska pyssla med nu...Nått lätt att äta, middag får det bli ikväll sen, fiskgratäng blir det då.
Ne, kanske skulle jag sätta lite fart på hjärnan så jag kommer på ngt att äta.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: lindis

ja bor på sjätte våningen om du åker hiss så e de till vänster. o till vänster bort från trappen med. i dörren som inte syns:p så sista dörren på vänster sida... står mauritzsson/svensson på dörren.

2009-03-31 @ 12:06:50
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0