Idag då

Dålig på att blogga idag...förlåt, men inte haft tid helt enkelt..
Först var det då träning, sen till farfar, han va piggare än på länge idag. Åkte sedan och handlade, Joha kom dit då oxå då han hade slutat, så vi fick hem oss lite, köpte en ny matta, men har inte tid att fixa bild nu då jag ska se på unga mödrar om ett par minuter, ska försöka komma ihåg att visa er en annan dag, troligtvis inte imorrn, för då är jag inte hemma något alls...typiskt då Johan troligtvis är hemma hela dagen..men så är det ibland. Imorrn är det skolan som gäller först, sen möta upp syster på stan för att sedan gå på bio...ska vi se min underbara stavning, en shopoholics bekännelser...ni får ta stavningen som den är...Vi ska iaf på förhandsvisningen imorrn 18:00...den verkar ju så bra, så ser fram emot att se den=)
En lasagne står i ugnen nu..mums säger jag bara=)
Unga mödrar börjar nu så det var allt jag han med för nu..
ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

Mumma gott med lasagne:-)



hur lägger man in dagen namnsdag på bloggen?!

2009-03-09 @ 20:24:25
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0