knack, knack, knack

Låg så skönt å drömde om bumbibjörnarna (!!) Vaknade av att någon/något knackade på fönstret...hårt, det gick inte att ta miste om...Vaknade i ett ryck, blev livrädd..vi bor alltså på 4:e våningen, det finns ingen som kan komma upp å knacka på fönstret. Inga träd som kan komma åt och skrämas..Kunde inte somna om efter detta..tack för den lixom...jag som skulle få sova mer än en timme till, men med maxpuls är det inte lätt att somna om, var bara att acceptera det.. Så kommer att vara dötrött idag, men det får gå ändå..Ska ju ha bakdag idag ju=)
Igår blev det dålig uppdatering från mig, men jag kände inte för att blogga helt enkelt..såna dagar kan man ha ibland, å så var ju Johan hemma, umgås hellre med honom än att sitta vid datorn hela dagen.
Kommer ju inte bli nå vidare uppdatering idag heller, men tar med kameran så ska dte allt bli bilder på alla våra bakverk.
Ska ta å läsa lite bloggar å så nu så ska jag väl få i mig lite frukost sen och göra mig iårdning.
Kommer bli en solig dag idag ser det ut som, dock är det ganska kallt, ligger runt nollan, men det lär bli varmare=)
Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Läskigt sätt att vakna!

2009-03-18 @ 14:40:09
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Linda

bor du på fyran? i 89 eller??? där bodde ju ja när ja precis flyttade till lkpg... i min etta,,,

2009-03-18 @ 16:09:26
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0