Trött morgon

Jag hade lust att slänga iväg mobilen när den ringde idag, klockan på den alltså..ville inte alls gå upp..Men eftersom vi ska träna var det bara ge sig upp, kunde väl legat kvar ett tag då mamma kommer först vid 8:20 och hämtar upp mig, men det är så skönt att vara uppe ett tag innan och få ta det lite lugn, bla sitta här en stund.
Idag då, först träning, sen hälsa på farfar å sen till ikano med mamma å syster tror jag skulle med.
Sen hem å ha eftermiddagen och kvällen tillsammans med Johan som kommer hem runt 14:45.
Ikväll blir det ju så klart Robinson=)
Solen verkar vilja vara framme idag=) Härligt=)
Nu ska jag kolla lite bloggar å sen måste jag äta.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaså, men då kanske d va därför han köpte dne då ;)

Jaa, men nu blir man ju fan arg om d inte bra, men d blir d säkert snart..Japp d gör..Kram

2009-03-21 @ 07:55:56
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Maria

Önskar dig en underbar lördag !

2009-03-21 @ 08:46:32
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0