trötter

Ögonen går inte att få upp mer än ett par millimeter..
Hör gör jag inte, vem fasen hör när man sover?
Ont i magen har jag, träningsvärk som få..
Social är jag inte..sitter ju här...eller, halv ligger...
Lär mig skriva utan att titta på tangenterna...något som är bra med att skriva medans man sover...
Annars idag var vi iväg till ikano, jag köpte mig en bok, Johan nån film..tror vi ska lägga oss å glo på den...ehum..sova till den kanske=)

Var även iväg till nya coop en lite sväng.
Snön faller för fullt, det börjar dessutom bli kallt ute..vill ju verkligen inte att det ska lägga sig...kanske skulle man dra igång hårfönen och blåsa bort all snö=)
Som sagt, tror jag ska slänga mig i soffan..
Är törstig...vin? nej nej, inte på en söndag..även fast det är sååå gott=) Ett glas vatten, eller kanske lite mjölk får det bli.
Kram



Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Du och ditt vin hur ska detta sluta? Ha en bra dag. Kram mamma

2009-03-23 @ 07:23:16
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0