1 timme kvar

Tårarna och vad det nu var försvann på några minuter efter att jag publicerat förre inlägget..
Ca en timme kvar tills Johan kommer hem nu=)
Ca en timme kvar tills det är Robinson.
Ca en timme kvar tills det blir mat=)
Blir klyftisar och lövbiff här ikväll...=) Ev tar jag mig lite lite vin oxå=) Johan får dock inget dricka, han ska jobba imorrn...IGEN..stakarn gör inget annat än å jobbar...
8 dagar i rad...det är vad han har gjort sista tiden, jobba 8 dagar, ledig 1...Är ju trevligt när lönen dimper ner, men trist att aldrig få träffa honom...=( Längtar tills jag är klar med skolan och oxå kan jobba en massa, då slipper Johan jobba ihjäl sig...då klarar vi oss ändå...Fast lustigt nog verkar Johan inte lida av att jobba så mkt, han tycker att det är så kul...hum...jag säger till honom att han faktiskt inte behöver, vi klarar oss ändå..men han vill..
Ska bli skönt när vi åker till Danmark, då får jag ha Johan hos mig i en hel vecka...=)
Sen jobbar vi båda två resten av sommaren...får väl se om våra scheman går ihop sig ngt...Jag jobbar ganska många långa dagar och är ledig relativt mkt, så förhoppningsvis så får vi lite tid tillsammans...Mer än den veckan vi är i Danmark..
Ska försöka ta oss iväg nån stans, nån hotellnatt eller två...Göra ngt mer av sommaren...Men det beror ju som sagt på hur våra scheman går ihop..










Hehe..♥




Å vad jag älskar dig ♥

Ne, ska väl ta å sätta igång ugnen nu snart...så maten är klar tills Johan kommer...

Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Vad är det som gör dig så ledsen? Kolla in min blogg. Ha en jätte bra kväll med Johan vi ska äta grillad kyckling och vitlökssbröd. Vi hörs Kram mamma

2009-05-23 @ 19:38:51
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Becca

underbara bilder gumman!

2009-05-24 @ 07:56:02
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Lindis

så fina ni är

2009-05-24 @ 11:19:48
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Sandra

Åhhh va gullig, å så e ni så fina på bröloppet me, man lägtar tbaxs t den dagen ibland...

2009-05-26 @ 23:20:09
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0