Dagen

Blev ju då hämtad av mamma å pappa, men vi tog oss en promenad innan vi åkte vidare hem till dom.
Åt mat där, satt å pratade en massa, tog en promenad till, fikade och sen blev det tv: en liten stund innan Johan kom och hämtade mig.
Imorrn är det super duperkort dag i skolan, 20 minuter...8:30-8:50...ska bara ha ett individuellt samtal...känns väl lite så där att åka in för 20 minuter, men måste ju ha såna där samtal oxå, så bara åka in och se glad ut=) Ska ju prata om hur hösten ska bli.
Efter sen ska jag möta upp syster så vi kan gå på stan och köpa ngt åt en kusin som konfirmeras nästa söndag.
Imorr sen slutar Johan tidigt, så då passar vi även på att åkt till city gross och gör vår stora månadshandling...Så fort pengarna när kontot är det dax att göra av med dom...
Ne, ska ta å skriva räkningarna kanske, så vi kan skicka in dom imorrn...Vi är ju lite gammaldax vi å skriver räkningarna på sånt där papper och skickar in...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Becca

jag är med i en tävling igen rösta gärna på mig!!kolla bloggen!

2009-05-24 @ 20:35:52
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0