dagen räddad

Tar och åker till mamma och pappa en stund, får mig lite mat och sällskap=)
Skönt att slippa sitta ensam hela dagen ju...
Å har ju bilen hemma, perfekt är det, då tar man sig från punkt A till B ganska fort=) Å slipper vara ute om det börjar ösregna igen..för det gjorde det nytt...jätteösregn, men nu skiner solen igen..lustigt det där..



Plugga, det får jag se sen om jag fixar med när jag kommer hem, annars får det faktiskt bli imorrn. Är ju ensam hemma hela förmiddagen imorrn, så då finns tid oxå ju.

Är glad att jag inte är i valla...fy för att vara där när det helt plötsligt kommer en rejäl skur...Bli sjuk å allt...ne, det klarar jag mig faktiskt utan.
Ha en bra dag kära ni.
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa ja vet, som Malin sa, ska han säga på fredagmorgonen att nu jobbar ja inte så nu kan du komma, d går ju liksom inte..

Men han svara ju tillslut iaf, även fast svaret inte av nåt vidare bra..

Japp, myyycket bra :)

Aha, va d den, den har vi smakat å den e faktiskt rätt god, så får väl se va du tycker..Kraam

2009-05-28 @ 10:35:12
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0