Dax då

Snart dax att bege mig iväg till Ullstämma då...
Är lite smånervös, behöver jag ju inte vara, är ju ingen intervju eller så ju..men ändå lilte nervöst, ska ju träffa nån jag aldrig träffat innan som dessutom blir min chef under sommaren..Är väl det som gör en lite nervös...
Får hoppas att jag hittar henne oxå..hehe...hon skulle hålla koll efter nån som såg lite virrig ut..hum..är väl bäst jag inte ser allt för självsäker ut när jag kliver in där då..=) Om inte annat kan ju jag fråga efter henne oxå..Sånt där löser sig ju alltid, så fattar inte varför nervositeten kommer, jag försöker å försöker koppla bort den..

Inget regn har det kommit än iaf..solen har till å med tittat fram lite då och då..Men lita på en sak, nu när jag ska ut, då kommer regnet..varför skulle jag ha sån tur att jag slapp det lixom? Sånt händer inte.

Ne, ska väl ta å göra mig iårdning lite.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0