Det som inte fick hända..

..hände så klart..
Skulle dra på strumbyxorna...å så går det universums störsa maska...
TOTAL PANIK!!
Hittade några gamla som egentligen är för små! ok vid benen och så..men de slutar lite för långt ner och gissar på att de kommer åka ner ännu mer...Jag är så ARG!! LESSEN!!
Såna där saker som bara inte får hända precis innan man typ ska iväg...
Får väl skylla mig själv för att jag inte köpte 2 par..
Nåväl..är klädd nu iaf..fast allt känns fel, känns felklädd, å obekväma strumbyxor...Det jag egentligen borde tänka på är väl farfar, men tänker mer på kläderna, helt fel egentligen...
Ska försöka att inte tänka mer på kläderna, jag är svartklädd och det får duga, farfar var aldrog noga med ngt, så sitter han där och tittar ner på oss så gör det säkert inte honom ngt att stumbyxorna är påväg ner för benen och att JAG tycker att kläderna känns fel..
Borde även njuta av att solen är framme igen. Det blir ju som man ville då.
Ska ge oss iväg om ca en halvtimme...ska försöka vänja mig vid strumbyxorna och kanske kanske försöka tänja på dom liiiiiiiite mer, så de inte glider ner, men inte för mkt, vill inte riskera att det går en maska på dessa oxå...då vet jag verkligen inte vad jag gör...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0