Fått lite gjort

Jag är ju typ den lataste människan på denna jord..men trots det måste man ju göra lite ibland ändå..
Så plockat undan en massa har jag gjort...fattar inte varför man sparar på en massa reklam som sen blir liggandes på både soffbord och köksbord..å en massa andra saker...men allt sånt är borta nu=)
Står liiiite liiiite disk, ska ta den innan Johan kommer hem, skönt att ha bort den.
Har rengöringsmedel i toan som får stå en stund, luktar så gott av äppledoften=)
Dammat av lite har jag=) Vare på en promenad.
Pluggat har jag oxå gjort, så nu slipper jag tänka på det under helgen..=) Skönt=) Tog så kort tid så det hade vare väldigt onödigt att vänta med dom..
Johan är hemma om ca 1½ timme=) Så skönt att snart slippa sitta här ensam. Fast denna dagen har ändå gått HUR fort som helst..=)
Det är fortfarande soligt ute, men det blåser och är inte så himla varmt, det är lite trist, men man får vara glad så länge solen är framme iaf=) Ska inte klaga, även fast jag skule vilja ha det lite varmare.

Om 4 veckor och 1 dag åker vi till Danmark, längtar sååååå mycket, en vecka ledigt och då få åka till favvostället, kan inte bli mycket bättre=)



Så härligt=)

Ne, kanske borde ta tag i toaletten...å sen disken så jag blir klar nån gång...
Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0