Fredag

God morgon!
Soligt ute, så härligt..fast bara för att jag skriver det kommer nog molnen in snart..

Igår då..
Skulle ju träffa nya chefen, fast när jag kom dit var hon inte där, men fick prata med samordnaren istället, fick schema å så=) Bra schema måste jag säga, är så nöjd, första perioden jobbar jag ca 68%, så då är jag ju en del ledig, andra perioden jobbar jag 100%, men många långa dagar då, så ändå en del ledigt, så jag får sommar trots att jag jobbar.=) Är så nöjd och allt känns jätte bra=)
Efter åkte jag ju ut till ikano med syster, alltid lika kul att vandra runt där med henne, babbla en massa å kolla på en massa saker=)
Tack för att du ville följa med mig syster=)

Idag vet jag inte än vad som händer, ska väl passa på att vara ute en del och njuta av solen, om den stannar kvar vill säga..Vid 4 kommer Johan hem..så hel dagen ensam..lite trist, men sånt man får ta.
Ska väl ta å plugga lite oxå, inte mkt att göra så lika bra att sätta sig med det några minuter så är man av med det sen=) Slipper jag sitta i helgen.

Nu ska jag som vanligt ta å läsa lite bloggar innan det är dax för frukost.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Du får gärna komma hit och ta och städa huset man ser damm råttor över allt så har du ju något att gör. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-05-15 @ 08:11:40
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Becca

jag kom aldrig till liknöping igår, men ja ska ta med mor min och åka dit snart , ja behöver ny sängram.

hihi

kjam kjam

2009-05-15 @ 10:07:01
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jaa faktiskt så känns d ju som att ja e d bara för att ja inte fått sola på länge ;(

Yepp, du e va man kallar en bra lyssnare ;)

Men ha d så bra idag stackare som får ensam..Ses imorn..Kram

2009-05-15 @ 12:23:39
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0