Fri=)

Satte mig och pluggade efter att jag följt med Johan ner till bussen.
Trodde aldrig att jag skulle orka plugga klart..hade ändå en del att göra...
Suttit i ca 3 timmar och är klar=)
Allt är utskrivet och klart, det känns underbart...
Så nu ska jag inte gör ett skit mer idag...=)
Tänkte jag skulle slänga mig i soffan å kolla på film, hur skönt är inte det efter dessa timmars plugg lixom=)
Är lite bättre väder ute nu oxå, imorse verkligen ösregnade det..inget mysigt alls...men nu ser man till å med solen sticka fram då och då, så ska väl ta mig ut på en promenad oxå...men det hinner jag allt..har ju typ hela dagen kvar..
Måste fixa mig ngt att äta oxå..Kanske skulle göra det nu, börjar bli bra hungrig...mycket energi som gått åt..=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0