God morgon

Kristhimmelfärd idag..=ledig=)
Funderade på om jag skulle plugga idag, men gör det imorrn istället, så när Johan åker och jobbar åker jag till mamma ett tag, pappa jobbar och Johan jobbar så då kan ju mamma å jag ha lite sällskap.
Förmiddagen nu blir väl lugn, som vanligt=)
Sovit ganska bra i natt, fast vaknat några gånger, tankarna kommer upp...Men det är skönt att begravningen är över och man kan gå vidare nu, faktiskt.

Det är så typiskt, det var jätte fint väder när man vaknade, jag tänkte direkt SOLA=) men så kom molnen...varför är det alltid så fint först på morgonen för att sen bli mulet? Det kan man fråga sig..

Ska ta å få i mig lite frukost nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

fråga gärna något i min frågestung i min blogg.Plz!

2009-05-21 @ 10:08:35
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0